05:50 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استارت آ

افزایش سرمایه ۶۷ درصدی "سپ" تصویب شد/ تغییر بند اساسنامه
نماد برتر- مجمع فوق العاده پرداخت الکترونیک سامان کیش برگزار و طی آن، افزایش سرمایه ۶۷ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تغییر بند اساسنامه به تصویب رسید.
 تولید خودروی برقی تا ۱۸ ماه آینده
نماد برتر- مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو گفت: طراحی برخی از اجزای پلتفرم ملی خودرو به صورت زیربنایی و با اتکا به دانش بومی در دستور کار جتکو قرار دارد، متناسب ترین خودروهای روز جهانی را برای این منظور به عنوان الگو در نظر گرفته‌ایم و درصدد هستیم تا طراحی‌های خود را براساس نیاز بازار و مشتریان ایرانی، باز طراحی و نه کپی‌کاری کنیم.
افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی
نماد برتر- رئیس اتاق تعاون ایران تقویت و توسعه تعاونی های تولیدی و دانش بنیان را از جمله برنامه های مهم اتاق تعاون برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا پایان چشم انداز ۱۴۰۰ بخش تعاون به سهم ۱۱ درصدی در اقتصاد ملی دست یابد.
عملکرد "سپ" با رشد ۷۵ درصدی سود و بازدهی ۲۶۵ درصدی سهام
نماد برتر- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با انتشار صورت های مالی ۶ ماهه تلفیقی منتهی به خرداد سال جاری از تحقق ۵۱۱ ریال سود برای هر سهم و بازدهی جالب ۲۶۵ درصدی خبر داد.
امکان صدور ضمانت نامه برای تعاونی ها تا ۲۱ میلیارد تومان
نماد برتر- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از افزایش سقف صدور ضمانت نامه های صندوق در دولت تدبیر امید خبر داد و گفت: تعاونی ها از این پس می توانند تا سقف ۲۱ میلیارد تومان ضمانت نامه از صندوق دریافت کنند.
"ایمینو" فراخوان دائمی و پذیرنده ایده‌های نو در بخش معدن می شود
نماد برتر- ظهر امروز (دوشنبه)، آیین گشایش و امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) برگزار شد.
افتتاح اولین سالن سینمایی کودکان توسط حناچی
نماد برتر- شهردار منطقه ۲ از افتتاح پنجمین سری از پروژه های این منطقه طی سه سال اخیر خبر داد.
۴۰ درصد صادرات کشور از طریق مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام می شود
نماد برتر- مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، یازدهم شهریور در سفر به کیش از روند پیشرفت پروژه های عمرانی و زیر بنایی کیش بازدید به عمل آورده و دو طرح مرکزی ویژه برای بیماران کرونایی و همچنین پارلمان زنان کیش را افتتاح کرد.
آماده اخذ مالیات از خانه های خالی هستیم
نماد برتر- رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با تاکید بر این که وزارت مسکن تاکنون اطلاعات خانه های خالی تهران را به صورت کامل و جامع در اختیار ما قرار نداده است، گفت: به محض اینکه اطلاعات در اختیار ما قرار بگیرد آماده اجرای قانون و اخذ مالیات از این خانه ها هستیم.
تاکید «لاریجانی» بر توسعه خدمات الکترونیکی مردم محور
پایگاه خبری راد: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توسعه خدمات الکترونیک مردم محور گفت: در شرایطی که دولت با مشکلات حوزه بودجه و درآمد مواجه است، این خدمات باید زندگی مردم را تسهیل و گره از کار آنها باز کند.
۱۰ نقطه جهان که برای رفتن به آن‌ها به شما پول یا خانه می‌دهند!
پایگاه خبری راد: مهاجرت به برخی مناطق نه تنها نیازمند هزینه ای نیست بلکه برای شما درآمد نیز به همراه خواهد داشت.
حل نیازهای فناورانه شرکت گاز در مواجهه با سیل و بلایای طبیعی
پایگاه خبری راد: مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران از برگزاری رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت گاز (محافظت از تجهیزات و زیرساخت‌های صنعت گاز در برابر سیل و بلایای طبیعی) خبر داد و گفت: این رویداد با رویکرد محافظت از تجهیزات و زیرساخت‌ها در برابر سیل و بلایای طبیعی با کمک استارت آپ‌ها و شرکت‌های نوآور در دستور کار قرار گرفته است.
تصویب سود تقسیمی 3125 ریالی برای هر سهم همراه اول
پایگاه خبری راد: نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل به زیر ۲۰ درصد رسید.
کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب یک رویداد استارت‌آپی
پایگاه خبری راد: دبیر اجرایی نخستین رویداد استارت‌آپ کارآفرینی اجتماعی کشور در دانشگاه اصفهان گفت: این رویداد به عنوان طرح ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی از هشتم تا دهم اسفند ماه سال جاری در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
اقتصاد ایران باید به سمت خصوصی‌سازی حرکت کند
پایگاه خبری راد: یک فعال بخش خصوصی معتقد است: امروز نیاز اصلی اقتصاد ایران حرکت به سمت هوشمندسازی است و در این زمینه اتاق بازرگانی می‌تواند نقشی مهم و کلیدی ایفا کند.